Välkommen till min blogg

Varmt välkommen till min blogg! Jag har skapat denna för att ha lite roligt, dela foton och annat med andra intresserade. Som nämns i min profil älskar jag hundar, promenader, min lilla familj och torpet. Alla foton som visas på min sida är tagna av mig själv (IB Linnea) om inte annat anges. Min mor hette Elsa Linnea därav namnet på min blogg!
Du får gärna kommentera mina inlägg och kan välja om du vill vara anonym eller uppge en adress till egen blogg eller e-postadress.

OBS: Alla bilder i inläggen kan klickas upp till större storlek.



fredag 21 september 2012

Ordlös Lördag - Linjer

                                                                         Tema #25



18 kommentarer:

Annemor sa...

Kjekt med linjekart :-)
Kanskje man kommer dit man skal?
Ha en fin kveld :-)
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2012/09/21/ordlos-lordag-ja-25/

Eva Trillian sa...

Här är det bara att hoppa på en linje och bege sig mot nya äventyr ;)

Anita A sa...

Stockholms läns spårbundna lokaltrafik, en hel massa linjer! Enkelt och praktiskt, fungerar för det mesta.

Linnéa sa...

Visst T-bana i Stockholm med dess linjer. Ganska trist vardagsbild. Därför kom löven till med alla dess linjer och nervbanor, ville ha nåt vackert också!

llh sa...

Jag gillar T-banor och åskådliga T-banekartor över olika linjer. Då vet jag äntligen var jag är och vartåt jag ska ;)

Cecilia Artista sa...

Perfekt med alla tunnelbanelinjer till dagens tema!
Frågan är vilken linje man ska ta ...

Anitas Blogg - Malta sa...

Så smart den första och så vackra linjer på den andra.

Anonym sa...

Linjekartor, de kan vara knepiga ibland beroende på hur stora de är. Fint med bladet, ja nu är hösten här.

Della sa...

Vad kul. Bilderna passar så bra ihop och påminner om varandra.

Stare Ström sa...

Det blir mera spännande om man försöker åka efter linjerna på bladet! Bra lösningar på temat, båda två.

Fru Vallmo sa...

Vilka härliga idéer! Tycker mycket om linjerna på löven!

Monica o Jacob sa...

T-banekartan har många linjer, bladet var riktigt fint bra lösning på temat;-)

Lena sa...

Två väldigt olika tolkningar av linjer!

HansHB sa...

Herlig bilde, - flotte linjer!

DRODDEL sa...

Kreativ løsning, dette linjekartet! Perfekt!
:)

Pialotta sa...

Karta över resmål och så ett vacker linjerat höstblad... nice :)

Marit Johansson sa...

Aha.. dom där linjerna känner jag igen, bra tänkt!

Pysselfarmor sa...

ja det gäller att hoppa på rätt linje här ;-)

förstår vad du menar - det blir väldigt mycket upprepning för fototeman har jag märkt, som nu längtan i måndagstema - igen...hoppar det därför, man blir trött till slut, men det är väl svårt att hitta på nya, men det finns ju lexikon att slå i ;-)