Välkommen till min blogg

Varmt välkommen till min blogg! Jag har skapat denna för att ha lite roligt, dela foton och annat med andra intresserade. Som nämns i min profil älskar jag hundar, promenader, min lilla familj och torpet. Alla foton som visas på min sida är tagna av mig själv (IB Linnea) om inte annat anges. Min mor hette Elsa Linnea därav namnet på min blogg!
Du får gärna kommentera mina inlägg och kan välja om du vill vara anonym eller uppge en adress till egen blogg eller e-postadress.

OBS: Alla bilder i inläggen kan klickas upp till större storlek.



fredag 3 augusti 2012

Ordlös Lördag - Självporträtt






13 kommentarer:

Linnéa sa...

Här är jag Linnéa som speglas i ett fönster på en uteservering i Byxelkrok. Fototok, 60 + kämpar med den nya tekniken.

Gillar viss anarki! Molly innehar en stor del av mitt hjärta därför är hon med.
Någon måste ju kolla notan också!

llhertz sa...

Porträtt av två charmiga kvinns på vift i Byxelkrok. Hur mysigt som helst! Jag slår mig ner hos er direkt och förvirrar notan för Molly.

Monica o Jacob sa...

Vilka härliga bilder, klart Molly som är en del av matte ska vara med;-)
Ja jag är kort och blond;-)
Ha en skön helg

Anita A sa...

Trevligt självporträtt av dam med hund! Hoppas helgen blir fin och ger många fina bilder.

BP sa...

Höll på att skriva: "Oj, inte visste jag att du måste gå i koppel;-)
Lagom anonymt självporträtt, tänker göra något liknande - fast utan hund;-)

PS. Trodde du var mycket yngre. Men kalenderår är ju så oviktiga, det är barnasinnet som man måste ha i behåll, då är man fortfarande 15+;-) DS

Hanna sa...

Härligt självporträtt med sommar och sol. Kameratekniken har inget med ålder att göra, det handlar om... teknik ;0)

Marit Johansson sa...

Där sitter du och har det trevligt :) Fint självporträtt!

Annemor sa...

Måtte selvsagt ha med Molly.
Flott selvportrett av fotodamen, med tilbehør.
Mormorklem

http://www.starbear.no/mormor/2012/08/04/jeg-er-meg/

Eva Trillian sa...

:) Att du har din Molly med i inlägget säger en hel del mer om dig än ditt bildporträtt ;) Gillar't!

juanna sa...

"Damen med hund" - fint soligt självporträtt!!

Marja sa...

Vilken fin spegelbild! Man kunde tro att det är en spegel och inte ett fönster.:)

Fru Vallmo sa...

Fin bild av fotodamen!

ormbunke sa...

Riktigt häftig bild. Ha de gott.