Välkommen till min blogg

Varmt välkommen till min blogg! Jag har skapat denna för att ha lite roligt, dela foton och annat med andra intresserade. Som nämns i min profil älskar jag hundar, promenader, min lilla familj och torpet. Alla foton som visas på min sida är tagna av mig själv (IB Linnea) om inte annat anges. Min mor hette Elsa Linnea därav namnet på min blogg!
Du får gärna kommentera mina inlägg och kan välja om du vill vara anonym eller uppge en adress till egen blogg eller e-postadress.

OBS: Alla bilder i inläggen kan klickas upp till större storlek.



måndag 6 juni 2011

FOTOTRISS - Rött - vitt - blått






Den nagellacksröda lilla lyxen i bondköket på Siggestorp. Placerad på ett gammalt pottskåp.


Härlig förrätt - notera de blå ränderna i duken.


Tydlig varningsskylt - Undrar bara hur man beteer sig under de 3 andra årstiderna!

Dessa tre bilder blev mitt val till denna fototriss.

Lycka till alla ni andra därute!
Linnea


Solresor - Resor med charter, sista minuten, hotell och flyg
Dubai

16 kommentarer:

Carola sa...

Härliga bilder på temat. Den där förrätten ser väldigt god ut.

ju dotter sa...

Så du bestämde dig för att lägga upp bilder...
Knallröd diskmaskin - har aldrig sett förut och maten ser grekiskt inbjudande ut.

Pysselfarmor sa...

Uh vilken liten söt diskmaskin - om de nu är söta...kanske jag ska säga snygg ?!! ;-)
Ja tack jag tar gärna litet förrätt, men jag vill nog inte gå på isen eller bada sedan...

kreativ triss

Anonym sa...

Jag är ej med i fototriss själv men följer via facebook. Kul bilder, kreativt och som kronan på verket den röda diskmaskinen!

ormbunke sa...

Både nyttigt och gott i trissen. Tack för titten hos mig. Anita

Rajson sa...

Vilken läcker diskmaskin! Den hade suttit fint i stugan i Frösakull, Halmstad. utanför stranden finns Tylön!
HA de gott!

Nett sa...

Fin triss!!
Härligt med ett gammal bondkök :)
Och för att inte tala om den goa maten.

Barnens Hjältar sa...

Jättefina bilder! Lycka till i tävlingen!

Mandelhjärta sa...

Humoristisk triss med fina bilder! :)
Vilken färgklick i köket! ;)
Lycka till!
Tack för besöket hos mig!

Linnea sa...

Det är så roligt med alla kommentarer samt att få titta på allas kreativa bilder. Som ganska ny i bloggvärlden vill jag verkligen tacka er alla/Linnea

Jah Hollis sa...

Det var fina varianter på de tre trissfärgerna.
Fast den nedersta är väl som sagt inte aktuell just nu. :-)

Linnea sa...

Nej Jah! Det är det som jag tycker är festligt! Hur tydliga instruktioner tror du vi "vanliga dödliga" behöver/fniss/Linnea

Erik "Semlan" sa...

En rolig triss, gillar den röda diskmaskinen. Knappast standard i något annat bonnakök? ;-)
Vatten från brunn... he he.
Jag klev in jag med i veckans triss.
Favorit blir din sallad, tycker mig känna igen buffelosten. Påminner mig om vår italienska tomatsallad.
Må gott och gå inte genom isen! ;-)

Len@ sa...

Giller verkligen din röda diskmaskin... Tack för titten hos mig ;)

Veronica sa...

Fina bilder, gillar din caprese!!
Skipoo spelar vi en hel del vi oxå =)
Lycka till du oxå =)))

Anonym sa...

Vilken härlig triss du har fått till! Förrätten ser ju underbar ut, men favoriten blir den udda diskmaskinen i klarrött, med en blå flaska på mot en vit (?) vägg! Kanonbra!
Nu är jag jättenyfiken på vad du väljer att fotografera på det nya temat.